tirsdag 20. desember 2011

Nytt kreativt prosjekt

Jeg har en stund slitt med kreativ sperre når det kommer til å lage bilder. Jeg har flere tomme vegger i huset mitt som burde vært dekket av store fargerike bilder, men jeg får det liksom ikke til! Jeg har forsøkt flere ganger men blir ikke fornøyd med det jeg har laget.. Etter å ha lest bloggen "A collage a day", ble jeg veldig inspirert til å prøve noe av det samme. Jeg kommer nok ikke til å klare å lage et nytt bilde/collage/illustrasjon hver dag, men kanskje 2-3 ganger i uka. Den perioden da jeg var på mitt mest kreative var mens jeg gikk på skole i England, jeg velger derfor å starte med noen av de teknikkene som jeg brukte der. Etterhver håper jeg at nye ideér til teknikker og format kommer og at jeg tilslutt skal klare å lage et gigantisk bilde som kan henge på den tomme veggen på stua :)

Noen av collagene jeg lager vil bli lagt ut på min epla butikk. Den første bildet jeg har laget er en papircollage mikset med stempel og deretter sydd sammen med symaskin. Collagen er 13 x 13 cm.

























SOLGT

2 kommentarer: