tirsdag 24. april 2012

Tips til strikkeoppskrifter

Det blir dessverre liten tid til blogging og strikking nå når jeg er tilbake på jobb etter endt permisjon, men håper å kunne ha et eller to innlegg i uken. Nå skal jeg snart ha en uke ferie og satser på å få strikket ferdig en kjole jeg holder på med. I denne sammenheng ønsker jeg å tipse dere om noen nydelige strikke oppskrifter på nettet for kjolen jeg holder på med er fra Tora Frøseth Design. Ta en titt på siden hennes, for her kan du finne mye fint!

Bildene under er hentet fra nettsiden til Tora Frøseth Design.


















Kjolen jeg holder på å strikke heter Magde. Oppskriften kan du kjøpe her
















Jeg er jo litt hekta på vester så jeg tror kanskje jeg må strikke denne til høsten. Les mer her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar